sâmbătă, 6 martie 2010

Bucureşti-Chişnău-Tiraspol, via Ierusalim 03.09.2008

Ca să păstrăm tonul living with bucharest al acestui blog mă bag din nou în seamă cu plimbările mele prin herăstrău. Am facut şi măsurători pe Google Earth - fac 2,5 km de la Piaţa Aviatorilor până la Casa Presei. În 20 de minute. Azi am scos aparatul din rucsac în grabă, de teamă ca o pală de vânt să nu strice momentul. Iniţial, mi s-a părut o trâmbiţă, Dumnezeu se distrează şi ne cântă ceva. Apoi, mi s-a părut că este un pufăit de ţigară, iar direcţia era Nord-Sud...

Iar dacă tot vorbeam de Nord, iar Cristian vorbeşte despre beri străineze, hai să mă laud - luni am băut o bere sârbească, Jelen Pivo, foarte bună (Hvala Lepo, Claudia!). Iar în mai, în timpul pelerinajului în Israel, am intrat într-o seară într-un magazin de cartier din Ierusalim, genul de supermarket. Patronul cred că era rus pentru ca era multă marfă rusească. Printre care şi bere, Baltika deviatka, krepkoe, adică tare, frate, tare, de unde şi numărul 9. Am luat un PET, de 1,5 litri, a costat doi euro, dar a meritat...


Na zdrave, Cristian, brat moi! Adă nişte baltika u domu că mi-e sete...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu