sâmbătă, 6 martie 2010

Et in Piata Unirii ego... 02.12.2007



...parcă aşa se zice, doamna Nuţi, în limba lui Traian, nu? Traian ăla născut în Iberia, nu ăstalalt... Christian, meine liebe deutsche auslander, m-am dus cu clanul in Piata Unirii sa văd minunea. Bradul ăl mai fălos din Ioropa... Ok, nu e brad, e o structură de metal cu 2.300.000 de becuri ca pentru o capitală ioropeană cu coada pe sus şi păduchi în borduri. Ne-am deplasat pe la orele 20.00, după ce am văzut la TV momentul zero. Ce să spun, nebunie pe străzi, toţi băeţii de cartier cu mândrele aferente au venit, frate, să moară ţac şi pac, să vadă şi ochii lor bradul care este... Mi-am probat noul telefon Nokia N95 pentru poze şi filmare pe timp de noapte şi ne-am deplasat acasă, cu tot cu copil pe care am avut grijă să nu-l uităm aşa cum s-a întâmplat cu 45 (!!! băăăăă ăia de vă numiţi părinţi, nu sunteţi sănătoşi la cap???)de prunci depuşi la cortul organizatorilor evenimentului în vederea recuperării de către mother şi mother fucker...Poliţia română s-a comportat admirabil, pe b-ul 1848 era un echipaj care ruga populaţia năvălită pe partea carosabilă să circule pe trotuar. Care trotuar era înlocuit de un mare şanţ (în dreptul Sheriffs Pizza). Bravo, organizatorilor, bravo poliţiei, bravo d-lui Primar General, aţi avut dreptate că nimeni nu o să fie interesat de bradul băncii portugheze şi lumea o să stea acasă ca să se uite la TV şi nu o să dea buzna pe străzi... Încă un eveniment organizat în mod exemplar...
PS. Herr Christian, lumina de la Butimanu a alimentat bradul din Unirii, dacă nu te-ai prins...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu