sâmbătă, 6 martie 2010

Yeni Gonderli - adica Mesaj nou 28.08.2007


Mda, sunt in Turcia, la Istanbul, am wireless in camera si ma dau pe net. Am ramas 1,2 secunde surprins cand am intrat pe blog ca am comenzile in turca. Din intuitie am apasat pe ce trebuie ca sa ma loghez si sa postez un mesaj pe bloguresti. Uite, titlul se zice BAŞlik şi link este BAGLANTI. Speram sa vad un meci, macar repriza a doua, dar mai bine ca nu-l vad ca e 3-1 in minutul 65... Asa, ce sa zic, Istanbulul este frumos. Hai sa va dau si o poza (iote, browse nu e in turca). Gata
PS Asta e apeductul lui Valens
LATER UPDATE - am inceput sa vorbesc engleza ca Borat sau cioroianu, cum vreti, cu ok, no good, yes, yes si dau muuuult din maini, inainte, inapoi, stinga, dreapta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu