sâmbătă, 6 martie 2010

Living with Olymp 30.09.2008


Nu e nici o legatura intre aparatul meu foto mmarca Olympus si faptul ca am ajuns in rezervatia naturala Olympus. Peisajul e magnific, demn de Zeus si ai lui. Salbaticie. Am intalnit si un turist neamt, cu un aparat de forografiat. Din vorba in vorba am aflat ca tatal lui e grec si mama nemtoaica. L-am intrebat ce se considera + german sau grec. A raspuns fara sa ezite - grec. "Germanii si-au pierdut identitatea acum multi ani", a mai spus grecul german. In rest, salutari din Salonic, un oras superb, cu un trafic decent, cu o viata de noapte agitata, cu preturi asa si asa, cu terase superbe si o faleza minunata.
PS Dat fiind ca sunt nascut pe 13 era normal sa fiu urmarit de aceasta cufra, asa ca acest post are nr 1003. Pa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu